пятница, 6 февраля 2015 г.

Майстер клас "Малюємо пластиліном"

Мета: залучити більшу кількість дітей до гурткової роботи; ознайомити
з творчістю колективу «Умілі ручки»; навчити мислити творчо, нестандартно, створювати прекрасне з незвичних матеріалів; розвивати естетичний смак; виховувати любов до праці, повагу до результатів своєї роботи та праці іншої людини.


Обладнання: вироби дітей, пластилін, фломастери, скло, туш, олівці,
 пензлики, картки з літерами, ребус, малюнок (основа під скло), музичне оформлення, ТЗН.


Хід заходу

/На протязі всього заходу лунає музика. Спочатку  весела та енергійна./

- Добрий день, діти! Мабуть кожен із вас хотів би у мене запитати чому ми всі тут зібралися. А зібралися ми неспроста. Зібралися для того, щоб у чарівній країні Барвляндії відвідати незвичайне місто. Ви хочете дізнатися як воно називається? Тоді мені потрібні помічники, для розшифровки назви. Прошу підійти до мене по одному представнику від класу.
 (Діти отримують пронумеровані картки з літерами. Потрібно стати в такому порядку, щоб цифри на аркушах розмістилися в порядку зростання. Всі класи хором читають назву, що утворилася - Малювлянд)
- А про це незвичне місто ви дізнаєтеся більше, якщо уважно послухаєте пісню, яку для вас підготували учні 3-го класу:

Рисунок
1-й куплет:
Необычен город мой

И зимой и летом.
Может есть какой другой, но такого нету.
Настоящий город – сад,
Словно в сказке дивной.
На одних ветвях висят
Яблоки и сливы.
Припев:
В городе, в городе,
В городе зеленом,
Точно знают взрослые,
Знают малыши, помогают вырасти
И цветам и кленам
Краски и кисточки
И карандаши.
2-й куплет:
И представьте,
Каждый плод мигом созревает.
Здесь никто плодов не рвет
И не охраняет.
Солнце светит день-деньской,
Море ярче синьки.
Очень жаль, что город мой
Только на картинке.

- Як ви гадаєте, що ми будемо робити в Малювлянді? (Малювати)

- Так. Але для малювання нам знадобляться незвичайні предмети. Про це вам розповість Аліна. /Музика змінюється на приємну і спокійну./

- Добрий день, малі майстри!
У цей день і у цей час
Рада бачити всіх вас!
-         Діти, вам подобаються роботи, які ви бачите перед собою? Наш майстер клас присвячений саме їм. І сьогодні я навчу вас їх створювати. А що потрібно для цього, ви дізнаєтеся відгадавши загадки.
1.     Я весь світ створити можу –
Хатку, тин, червону рожу.
Усе зліпимо – я і він.
Бо я маю… (пластилін)

2.     Ми братики малі,
Різнокольорові богатирі.
По альбому ми блукаємо,
І пригоди ми шукаємо.
Дружим зі всіма підряд,

Хто береться малювати.
Ну, а хто не вміє,
Нехай не сумує,
Бере в руку кожен нас
І мандрує в добрий час.
Всіх ми навчим малювати,
Не дамо вам сумувати.
-         Про що йдеться у вірші? (фломастери)

3.     Розгадайте ребус, і дізнаєтеся про останній інструмент.  (скло)

-         Давайте повторимо слова-відгадки – матеріали, які потрібні нам для роботи. /Слова-відгадки супроводжуються демонстрацією матеріалів/
Для роботи обираєте яскравий і простий малюнок. Його потрібно покласти під скло і обвести фломастером. З того боку де проводилися лінії наносимо тонким шаром пластилін. Час від часу повертаючи скло іншим боком, для перевірки правильності і охайності виконання роботи.
          Ваш виріб буде мати завершений вигляд, якщо додати рамку. Вона може бути фабрична. Але проявивши фантазію створюємо її власноруч. Роботу можна прикрасити стрічками, блискітками, бісером, …і т.д.
         Детальнішу інформацію про створення цих та інших виробів ви можете отримати завітавши до гуртка «Умілі ручки»! Нехай вам щастить! Творчого натхнення!         



Вже дзвінок сигнал нам дав –
 Майстер-клас для учнів розпочав.





Розшифровка назви містечка 



«Точно знают взрослые, знают малыши, помогают вырасти
И цветам, и кленам   краски  и кисточки, и карандаши».


Послідовність виконання роботи на склі



 Творча країна Барвляндія містечко Малювлянд 



Комментариев нет:

Отправить комментарий